A török CarrefourSA többek között már online ételrendelési szolgáltatást is nyújt egy új beruházás keretein belül.
A Sabancı Holding és a Carrefour Group leányvállalata, a CarrefourSA új beruházásokkal és üzleti modellekkel ünnepeli 30. évfordulóját. A CarrefourSA 30 éve van jelen Törökországban, ahol piacvezetőként több mint 950 üzlettel, közel 11 ezer alkalmazottal és 14 raktárral rendelkezik – írja az aa.com.tr.
A cég Isztambulban indította el az úgynevezett„felhő-konyhai” szolgáltatását, és további befektetéseket tervez Izmirben, Ankarában, Eskişehirben és Bursában.
A “felhő-konyhákat” szellemkonyháknak vagy virtuális konyháknak is nevezik: ezek olyan konyhák, amelyek kizárólag házhozszállításra és elvitelre működnek. Egyelőre globálisan még kevésbé elterjedt ez a konstrukció, de szakértők szerint egyre több benne a potenciál.