Sikeresen zárta első évét a berlini székhelyű Trendyol Németországban. Már több mint egymillió ügyféllel, egyre növekvő piaci részesedéssel és saját divatmárka kollekcióval büszkélkedhet.
Az e-kereskedelemmel foglalkozó török vállalat, a Trendyol elsőként Berlinben nyitott irodát tavaly Európában, még ugyanebben az évben pedig elérte az 1 milliós vásárlói számot Németországban – számol be róla a gazeteoksijen.com.
A Trendyol összesen 800 nemzetközi és 200 török cég termékeit forgalmazza az Ali Babához hasonló, B2C módon. A cég megkapta a legnépszerűbb divat piac minősítést is a Német Állami Online-Kereskedelmi Szövetségtől (BVOH) is.
A vállalat a termékportfolió bővítésével – többek között szépségápolási, háztartási cikkek és ékszerek forgalmazásával – további növekedést tervez Németországban.