Vállalkozások, exportőrök – a gazdaság mozgatórugói. Munkát adnak az embereknek, bevételhez juttatják az országot, segítik a lokális környezetüket és támogatják a fejlődést. A vállalkozók, akik felépítettek és sikerre vittek egy céget most új kihívással néznek szembe: Fontos részesei annak a munkának, amellyel a közös, zöld jövőnket építjük fel. A fenntarthatóság mindannyiunk közös ügye, a változáshoz mindenkinek hozzá kell tennie a saját részét. A vállalatok felelőssége azonban rendkívüli: A megfelelő kommunikációval edukálhatják a lakosságot, ezáltal iránymutatást adhatnak mit tehetünk egy élhető jövő érdekében. Mérhető a fenntarthatóság? Hogyan segítheti a digitalizáció a környezetvédelmet? A XXI. század hajnalának két kulcskérdése a zöld- és digitális átállás összefügg egymással? A vállalati kultúra része lehet bolygónk megóvása? Mekkora marketing értékkel bír a zöldítés? Lehetséges nagy befektetések nélkül változást elérni, de közben elkerülni a green washing jelenséget? Mennyire számítanak a nemzetközi minősítések, certifikációk? Mit tehet egy cégvezető? Mennyire számítanak a személyes indíttatások? Az ExportCast vendége Gremsperger Gábor, jogász, a Climate Action alapító-ügyvezetője, fókuszban a fenntartható jövő.