Egy-egy piac soha nem állandó, a vállalkozásoknak épp ezért egy dinamikusan változó közegben kell megtalálni a saját értékesítési lehetőségeiket. Mindez nagyfokú alkalmazkodó- és ellenállóképességet igényel az exportőr KKV-któl is. A kulcs az innováció, a partneri kapcsolatok építése és ápolása, a piacismeret megszerzése, a megfelelő termék, és az értékesítési stratégia kiválasztása, valamint az ésszerű kockázatvállalás. Hidasi Péterrel, egy sikeres magyar exportőr KKV, az egészégipar területén tevékenykedő Rex-San Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk a külpiacra lépés kihívásairól és a KKV-k által követhető export stratégiákról. A Rex-San Kft. a világ számos országába exportál, többek közt olyan egzotikus piacokon is jelen van a termékeivel, mint a közép-ázsiai régió államai. Az elmúlt évtizedek piaci turbulenciái közepette az export jelentette a túlélés és a fejlődés zálogát a vállalkozás számára, a külpiacokon pedig a folyamatos alkalmazkodás, és a változó körülményekre adott megfelelő válaszok voltak a siker kulcsai. Exportról első kézből az ExportCast műsorában, a házigazda Német Attila – fókuszban az exportőrök.